Nog 3 maanden!!!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Floor Oplaat - WaarBenJij.nu Nog 3 maanden!!!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Floor Oplaat - WaarBenJij.nu

Nog 3 maanden!!!!

Blijf op de hoogte en volg Floor

22 November 2013 | Nederland, ettenleur

Lieve allemaal,
het leek mij leuk om, tijdens mijn verblijf op Aruba, een blog bij te houden, zodat jullie allemaal op de hoogte blijven van mijn tijd op Aruba.
Ik zal proberen om zo vaak mogelijk iets te schrijven, zodat het geen kilometers lange verslagen worden :)

Ik zal het een en ander vertellen over mijn voorbereidingen etc.
Zoals jullie weten heb ik paar weken terug mijn geboekt en daarvoor had ik alles geregeld voor mijn verblijfplaats. Ik verblijf namelijk in het Blue Village Resort in Noord Aruba. Ik krijg daar een 'eenpersoons appartementje, daarin zit een Kitchenette, aparte slaapkamer, badkamer, kabel tv, internet en elektriciteit (erg handig). Ook heeft het Resort een paar zwembaden geloof ik, kan ik beginnen aan mijn baantjes-trekken-sport. :)
Ook las ik op internet dat op Noord-Aruba de meeste Nederlanders wonen, erg handig!
Verder ben ik ook bezig met alle 'saaie' regelingen zoals zorgverzekering, reisverzekering etc.

Voor nu is dit mijn eerste berichtje, mijn volgende verslag zal waarschijnlijk komen als ik bijna ga vertrekken of als ik er al zit :)

Tot snel allemaal!
Liefs, Floor

  • 23 November 2013 - 10:22

    Je Moeder:

    Lieve jongste
    Leuk je 1e verslagje...en natuurlijk volg ik je..leuk hoor!
    Voor ik het weet ben je op Aruba en ga je genieten!
    Ervaringen opdoen die je je hele leven bij blijven en je zullen vormen!
    Ben trots op je en stiekem benijd ik je voor je lef...
    Hou van je..alrijd
    Xxx mama

  • 23 November 2013 - 20:24

    Mary:

    Hoi Floor,

    Leuk je blog. Natuurlijk ga ik je volgen. Anders moet ik steeds wachten op de mededelingen via de meiden. En dan ben ik voor mijn gevoel altijd te laat of onvoldoende bijgepraat. Zo wist ik al wel dat je reis geboekt was, maar niet dat je in zo'n lekker resort kwam te zitten! Lekker zo'n eigen appartementje.
    En dat het feesten gelijk kan beginnen zoals je vader aangeeft, dat is natuurlijk wel een geweldig begin.
    De tijd gaat nu echt opschieten, nog even de feestmaand door en dan is het echt serieus aftellen.
    Spannend hoor!!! Echt dapper van je. Het wordt vast een onvergetelijke tijd.

    Geniet vast van alle voorbereidingen, ook de saaie zakelijke. Want ze horen er ook bij en voor als je ze nodig mocht hebben, heel fijn als het goed geregeld is.

    Liefs Mary XXX

  • 24 November 2013 - 12:30

    Helga:

    Lieve Floor,
    Super dat je dit avontuur aangaat.
    Prachtig eiland, goede keus al was Kreta nog beter geweest (hi,hi) grapje.
    Weet niet of dit anno 2014 nog geldt?!
    Ook wel spannend, denk ik, heel handig dat je een retour gekocht hebt!
    Hopelijk vind je gauw een leuke baan.
    Succes met de voorbereidingen, en geniet van deze tijd...
    4X knuffel van ons uit Dommelen,
    Helga

  • 25 November 2013 - 11:21

    Jou Zus:

    Hoi lief zusje,

    Natuurlijk ga ik jou ook volgen!!
    Vind het echt super knap van je, heb heel veel respect voor jou.
    Ben trots op jou!!
    En ik kom je sowieso opzoeken.

    Loveyou

    Kus Maaike

  • 29 December 2013 - 10:28

    Jos En Frank:

    Hoi Floor,

    we vinden het stoer en dapper van je en natuurlijk is het spannend maar een enorme uitdaging!
    Dit avontuur waar ook de voorbereidingen een deel van uit maken is genieten en doe dat vooral! Wij hebben ook zo"n dochter dus begrijpen het dubbele erin heel goed, ook voor je ouders!(en natuurlijk je broer en zus).

    Jou kennende komt het helemaal goed en gaan we graag genieten van veel foto"s en verhalen, en leven we in dit koude land met je mee ;-)
    Geniet de laatste maand nog van je familie en vrienden en het aftellen is begonnen.


    lfs. Frank en Jos

  • 29 December 2013 - 15:35

    Willie:

    Hoi Floor ook ik ga je zekers volgen.....ga je wel missen hoor 5mnd is lang...heel veel succes en tot over 5 mnd

    Gr willie

  • 29 December 2013 - 18:05

    Debby:

    Hey floortje, tuurlijk ga ik je volgen. Super uitdaging!!! Lekker genieten. Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor

Zoals jullie weten verblijf ik vanaf 10 februari voor 5 maanden op Aruba! Het lijkt mij leuk (en handig) om zo nu en dan een verhaaltje te schrijven over mijn ervaringen en mijn leventje die ik daar zal hebben! Dit is natuurlijk veel handiger dan een mailtje, zo kan ik jullie allemaal in 1x op de hoogte houden! :) Scheelt mij weer typewerk. Liefs, Floor

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 19003

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 12 Juni 2014

5 maanden Aruba!!

Landen bezocht: