5 maanden Aruba!! - Reisverslagen van Floor Oplaat - WaarBenJij.nu 5 maanden Aruba!! - Reisverslagen van Floor Oplaat - WaarBenJij.nu

5 maanden Aruba!!

Ik vertrek maandag 10 februari en zal vrijdag 13 juni weer in Nederland zijn. Op Aruba zelf, ga ik een baantje zoeken om rond te komen en mijn verblijfplaats te kunnen betalen. Ik verblijf namelijk in het Blue Village Resort, waar ze appartementen verhuren voor mensen zoals ik :)
Ook ben ik van plan om een bijdrage te leveren aan kindereni in het ziekenhuis bijv. Wil graag namelijk ook iets betekenen voor de mensen op het eiland!

02 April 2014

12 Februari 2014

Bon Bini Na Aruba!
Floor

Zoals jullie weten verblijf ik vanaf 10 februari voor 5 maanden op Aruba! Het lijkt mij leuk (en handig) om zo nu en dan een verhaaltje te schrijven over mijn ervaringen en mijn leventje die ik daar zal hebben! Dit is natuurlijk veel handiger dan een mailtje, zo kan ik jullie allemaal in 1x op de hoogte houden! :) Scheelt mij weer typewerk. Liefs, Floor