Nog maar 6 dagen!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Floor Oplaat - WaarBenJij.nu Nog maar 6 dagen!! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Floor Oplaat - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Floor

04 Februari 2014 | Nederland, ettenleur

Lieve lezers,
zoals beloofd nog een verslagje voor mijn vertrek.
Want jaja, het gaat nu echt opschieten. Over een week zit ik al in Aruba, wordt ik misschien net wakker (het is daar nu 11 uur in de ochtend).
Ik krijg er echt steeds meer zin in. Deze week ben ik nog lekker vrij, heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag bij de Life & Garden gehad.
Zoals de meeste van jullie weten heb ik afgelopen zaterdag mijn 'afscheidsfeestje' gehad. Heb heel de dag genoten van jullie komst en alle leuke cadeautjes. Ben goed verwend :) Nogmaals bedankt!!
Vandaag nog lekker geluncht met ex-collega, morgen hele dag weg met vriendin (Kimberly) en donderdag ook nog naar Rotterdam met papa. En zo ben ik de laatste paar weken nog erg aan het genieten van iedereen die ik lief heb.
En dan is het toch echt tijd om mijn koffers in te pakken.. Dat gaat nog een hele klus worden, aangezien heel mijn kamer nu vol ligt met spullen die mee moéten! Maar dat gaat goed komen :)
Maandagochtend vlieg ik om 09.45. Dus dat wordt lekker vroeg vertrekken naar Schiphol. M'n ouders, broer, zus en mijn twee beste vriendinnetjes Bregje & Kimberly gaan mee.. Daar zie ik het meeste tegen op, om afscheid te nemen van hun. Ook het afscheid van opa & oma, maar daar probeer ik zo min mogelijk aan te denken.. Ga dit weekend nu nog genieten van hun aanwezigheid!
Ik kom maandagmiddag plaatselijke tijd 16.15 aan in Aruba. (Dus 21.15 Nederlandse tijd) ik neem dan een taxi naar het Resort om vervolgens in te checken en in mijn appartementje te gaan.. Ik ben echt heel erg benieuwd! Oja, ook een fijn nieuwtje: het Resort vertelde mij dat vanaf 21.00u het Resort beveiligd wordt. Erg fijn, hé ouders:)

Nou lieve mensen, het volgende verslag schrijf ik dus vanuit Aruba! Spannend. Ook bedankt voor de, nu al, lieve reacties op mijn vorig verslag. En mocht je je nog niet aangemeld hebben, dat kan nogsteeds links bij de kolom: 'Blijf op de hoogte'. En anders moet je het even laten weten, zodat ik je mailadres zelf kan invullen.

Liefs, Floor

  • 04 Februari 2014 - 19:31

    Willie:

    hoi floor leuk om dit stukje alvast te lezen en was ook kei leuk dat jij en yvette ff in de winnkel waren.....

    goede reis en succes daar in het warme aruba.

    tot over een aantal maanden xxxxxxxx.

  • 04 Februari 2014 - 19:35

    Helga & Co:

    Wij hebben ook genoten van jouw plannen afgelopen zaterdag. En het gezellig samenzijn.
    Je zult zien voordat je er erg in hebt, zit je in het vliegtuig, heb je al enkele ontspanningsoefeningen paraat, om te reisspanning een beetje te temperen?! Grapje.
    Spoedcursus Papiaments;
    Ayo= tot ziens
    Unda bo ta biba?= waar woon je?
    Di unda bo ta bin?= waar kom je vandaan?
    Por favor= alstublieft
    Masha danki= zeer bedankt
    Con bo yama?= hoe heet je?
    Mi stima Aruba= ik houd van Aruba.
    Wie weet komt het nog eens van pas, hi,hi.
    Knuffel van ons 4, Helga

  • 04 Februari 2014 - 20:19

    Debby:

    Heel veel plezier, we gaan je volgen !!! Xxx

  • 04 Februari 2014 - 20:23

    Marjon:

    Hoi Floor! Jammer dat ik je afscheidsfeestje heb gemist vorige week, dus hier een digitaal uitzwaai momentje :-). Heeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Aruba! Wij gaan hier genieten van je updates, dat weet ik zeker. Niet vergeten: een van de doelen van je reisblog is ons lekker jaloers maken over het weer. Liefs, Marjon

  • 05 Februari 2014 - 19:48

    Mary:

    Hoi Floor,

    Het gaat nu echt opschieten , echt spannend! Helaas zie ik je morgen niet meer. Annemiek en Lisette zijn er wel om al het achter gebleven spul in ontvangst te nemen :)
    Daarom via deze weg een extra kus bij van mij XXXX. Ik hoop dat je een heerlijke tijd zult hebben. Heel veel leert, geniet en niet teveel heimwee hebt. Ik zal je blog met plezier volgen, dus vergeet hem niet bij te houden.........We geloven het natuurlijk niet als je zegt geen tijd te hebben!!!!! Iedereen is net zo nieuwsgierig als jij wat je allemaal gaat beleven.

    Nogmaals heel veel plezier en zorg goed voor jezelf, Liefs Mary XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 12 Februari 2014 - 01:38

    Jaaalt:

    Lieve Floor, van je moeder gehoord dat je veilig bent aangekomen. Wat een opluchting. Ik zal je volgen met grote belangstelling. Veel plezier en geniet van alle momenten. Liefs, unohoo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor

Zoals jullie weten verblijf ik vanaf 10 februari voor 5 maanden op Aruba! Het lijkt mij leuk (en handig) om zo nu en dan een verhaaltje te schrijven over mijn ervaringen en mijn leventje die ik daar zal hebben! Dit is natuurlijk veel handiger dan een mailtje, zo kan ik jullie allemaal in 1x op de hoogte houden! :) Scheelt mij weer typewerk. Liefs, Floor

Actief sinds 18 Nov. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 18986

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 12 Juni 2014

5 maanden Aruba!!

Landen bezocht: